סוגי האימונים שלנו

למה האימונים האלה טובים ומה תרוויחו מהם?
  • שיפור הנראות – ירידה במשקל, באחוזי השומן וחיטוב הגוף.
  • שיפור מרכיבי כושר – כוח, אירובי וסיבולת.
  • אימון משותף לכולן, מהרמה הבסיסית ביותר ועד אתלטיות.
פונקציונלי בשיטת אומדה

כל אימון מחולק ל-3 קטעים- כוח, חלק קצר ואינטנסיבי להעלאת דופק ולחלק מסיים של עבודת ליבה / חגורת בטן / תנועתיות.

כחלק מהשיטה שלנו, האימונים מותאמים לכל הרמות תוך התאמה אישית של התרגילים והרמה, התחשבות בפציעות ובמגבלות גופניות, התחשבות ברצונות ומטרות המתאמנת.

האימונים שונים מאוד אחד מהשני ומגוונים ביותר.

מטרת האימונים היא- חיזוק הגוף, שיפור יכולות כח ואירובי, שיפור בנראות ובהרגשה, עזרה בירידה במשקל.

קבוצת חטיבה​

קבוצת בנים בנות שמטרתה היא הטמעת הכושר הגופני בחיי הצעירים, תוך התאמת תרגול בריא ונכון לטווח גילאים זה. 

הדגש הוא על עבודה טכנית שתמנע פציעות, אימון חברתי, חווייתי ומגוון מאוד, כדי למנוע שעמום. עוצמת הקבוצה והאימון המשותף מוציאים את המיטב מכל מתאמן והתמיכה לה הוא זוכה יוצרת תחושת שייכות, מדרבנת אותו / אותה להמשיך ולהתמיד באימונים, עוזרת לאמץ אורח חיים בריא ותורמת להנאה באימון! 

אצלנו כל אימון שונה מקודמו כאשר הדגש הוא אימון על קבוצות שרירים גדולות כנגד משקל גוף ושימוש באביזרי אימון כמו כדור כח, רצועות trx וכו’.

פונקציונלי קבוצת בנות י'-יב' / כושר קרבי בנות אומדה

קבוצת בנות שמטרתה – הכנה לשירות צבאי משמעותי / חיטוב הגוף והטמעת הכושר הגופני בחיי הבנות.

הדגש הוא על עבודה טכנית נכונה שתמנע פציעות, דימוי גוף, אימון חברתי, חווייתי ומגוון מאוד.

הדגש הוא על אזורי גוף “נשיים” כמו ישבן, ירכיים ובטן.

עוצמת הקבוצה והאימון המשותף מוציאים את המיטב מכל מתאמנת והתמיכה לה היא זוכה יוצרת תחושת שייכות, מדרבנת אותה להמשיך ולהתמיד באימונים, עוזרת לאמץ אורח חיים בריא ותורמת להנאה באימון! ישנו דגש רב על חשיבות של תזונה נכונה וטכניקה.

כושר קרבי אקסלנט טריינינג​

אימון כושר קרבי לנערים. 

המטרה היא הכנה לשירות הצבאי בפן הפיזי, פסיכולוגי ונפשי. 

האימונים מתאימים לבן נוער המחפש להגיע לשירות משמעותי בצבא ולמי שמחפש מסגרת אימונים מאחדת  ואנטנסיבית, עם זאת, מותאמת אישית ליכולות המתאמן ולסרגל מאמצים נכון אשר יצמצם משמעותית את הסיכוי לפציעות נפוצות. 

מסגרת האימונים כוללת הרצאות, הדרכות מוטיבציה, תזונה נכונה, סימולציות לימי סיירות וגיבושים ועוד מגוון רב של אירועים ופעילויות אשר יכוונו את בן הנוער בצורה הטובה ביותר לשירותו הצבאי ולחיים עצמם!

אימון אישי-זוגי

עבודה 1X1 עם אחד המדריכים שלנו. 

אימון אישי הנבנה בדיוק בהתאם לצרכי המתאמן, סרגל המאמצים הנכון בשבילו ומטרות האישיות וספציפיות. 

אימון אישי נועד לאדם אשר לא מרגיש בנח להתאמן עם קבוצה, לאדם בעל פציעה או מגבלה פיזית אשר דורשת עבודה צמודה, לאדם שרוצה אימונים בשעות הנוחות לו או לאדם המעוניין בליווי אישי צמוד של המאמן.

פילאטיס​

בשיעור פילאטיס עובדים על כלל שרירי הגוף תוך דגש על הגדלת טווחי תנועה בעמוד השדרה ובשאר מפרקי הגוף, במטרה לחזק את השרירים ולהוריד עומס מהמפרקים.

שיעורי פילאטיס רגועים יותר מאימונים פונקציונליים אחרים ומאפשרים לעצור ולהיות קשובים לנשימות ולדיוק התנועות. 

פילאטיס יכול להיות מותאם לכל אחד, בכל מצב, ובכל גיל!

ליווי תזונתי​

חבילת מעקב מדדים
מפגש של 15 דקות לבדיקת משקל, אחוזי שומן והיקפים.

מתאים למי שמעוניינת שמעוניינת לקבל נתונים או לקבל “דו”ח מצב” אחת לתקופה, כדי לוודא שהיא על המסלול הנכון.

מפגש אישי לבניית תפריט

מפגש של שעה שמטרתו הוא הבנת המטרות והצורך שלך,ההרגלים שלך, הקשיים או התמודדויות שהיו לך בעבר עם ירידה במשקל והתאמת תפריט אישי המתאים לסדר היום האישי שלך, למאכלים שאת אוהבת, כדי שתוכלי לקבל את התפריט המדוייק והנח בשבילך.

חבילת מפגשים

חבילה של  10 מפגשים עם התזונאית.

מתאים למי שצריכה את הליווי הצמוד והבקרה, הלמידה והידע, הכלים ודרכי ההתמודדויות עם קשיים ו”מעידות”. כולל מעקב אכילה, ליווי לאורך השבוע, מפגשים אחת ל…. באמת כדי לעשות שינוי אחת ולתמיד

פונקציונלי בשיטת אומדה

כל אימון מחולק ל-3 קטעים- כוח, חלק קצר ואינטנסיבי להעלאת דופק ולחלק מסיים של עבודת ליבה / חגורת בטן / תנועתיות.

כחלק מהשיטה שלנו, האימונים מותאמים לכל הרמות תוך התאמה אישית של התרגילים והרמה, התחשבות בפציעות ובמגבלות גופניות, התחשבות ברצונות ומטרות המתאמנת.

האימונים שונים מאוד אחד מהשני ומגוונים ביותר.

מטרת האימונים היא- חיזוק הגוף, שיפור יכולות כח ואירובי, שיפור בנראות ובהרגשה, עזרה בירידה במשקל.

קבוצת חטיבה

קבוצת בנים בנות שמטרתה היא הטמעת הכושר הגופני בחיי הצעירים, תוך התאמת תרגול בריא ונכון לטווח גילאים זה. 

הדגש הוא על עבודה טכנית שתמנע פציעות, אימון חברתי, חווייתי ומגוון מאוד, כדי למנוע שעמום. עוצמת הקבוצה והאימון המשותף מוציאים את המיטב מכל מתאמן והתמיכה לה הוא זוכה יוצרת תחושת שייכות, מדרבנת אותו / אותה להמשיך ולהתמיד באימונים, עוזרת לאמץ אורח חיים בריא ותורמת להנאה באימון! 

אצלנו כל אימון שונה מקודמו כאשר הדגש הוא אימון על קבוצות שרירים גדולות כנגד משקל גוף ושימוש באביזרי אימון כמו כדור כח, רצועות trx וכו’.

קבוצת בנות י'-יב' / כושר קרבי בנות

קבוצת בנות שמטרתה – הכנה לשירות צבאי משמעותי / חיטוב הגוף והטמעת הכושר הגופני בחיי הבנות.

הדגש הוא על עבודה טכנית נכונה שתמנע פציעות,דימוי גוף, אימון חברתי, חווייתי ומגוון מאוד, כדי למנוע תחושת שעמום באימונים.

עוצמת הקבוצה והאימון המשותף מוציאים את המיטב מכל מתאמנת והתמיכה לה היא זוכה יוצרת תחושת שייכות, מדרבנת אותה להמשיך ולהתמיד באימונים, עוזרת לאמץ אורח חיים בריא ותורמת להנאה באימון! ישנו דגש רב על חשיבות של תזונה נכונה וטכניקה.

כושר קרבי אקסלנט טריינינג

אימון כושר קרבי לנערים. 

המטרה היא הכנה לשירות הצבאי בפן הפיזי, פסיכולוגי ונפשי. 

האימונים מתאימים לבן נוער המחפש להגיע לשירות משמעותי בצבא ולמי שמחפש מסגרת אימונים מאחדת  ואנטנסיבית, עם זאת, מותאמת אישית ליכולות המתאמן ולסרגל מאמצים נכון אשר יצמצם משמעותית את הסיכוי לפציעות נפוצות. 

מסגרת האימונים כוללת הרצאות, הדרכות מוטיבציה, תזונה נכונה, סימולציות לימי סיירות וגיבושים ועוד מגוון רב של אירועים ופעילויות אשר יכוונו את בן הנוער בצורה הטובה ביותר לשירותו הצבאי ולחיים עצמם!

אימון אישי-זוגי

עבודה 1X1 עם אחד המדריכים שלנו. 

אימון אישי הנבנה בדיוק בהתאם לצרכי המתאמן, סרגל המאמצים הנכון בשבילו ומטרות האישיות וספציפיות. 

אימון אישי נועד לאדם אשר לא מרגיש בנח להתאמן עם קבוצה, לאדם בעל פציעה או מגבלה פיזית אשר דורשת עבודה צמודה, לאדם שרוצה אימונים בשעות הנוחות לו או לאדם המעוניין בליווי אישי צמוד של המאמן.

פילאטיס

בשיעור פילאטיס עובדים על כלל שרירי הגוף תוך דגש על הגדלת טווחי תנועה בעמוד השדרה ובשאר מפרקי הגוף, במטרה לחזק את השרירים ולהוריד עומס מהמפרקים.

שיעורי פילאטיס רגועים יותר מאימונים פונקציונליים אחרים ומאפשרים לעצור ולהיות קשובים לנשימות ולדיוק התנועות. 

פילאטיס יכול להיות מותאם לכל אחד, בכל מצב, ובכל גיל!

ליווי תזונתי

חבילת מעקב מדדים- מפגש של 15 דקות לבדיקת משקל, אחוזי שומן והיקפים.

מתאים למי שמעוניינת שמעוניינת לקבל נתונים או לקבל “דו”ח מצב” אחת לתקופה, כדי לוודא שהיא על המסלול הנכון.

 

 

מפגש אישי לבניית תפריט

מפגש של שעה שמטרתו הוא הבנת המטרות והצורך שלך,ההרגלים שלך, הקשיים או התמודדויות שהיו לך בעבר עם ירידה במשקל והתאמת תפריט אישי המתאים לסדר היום האישי שלך, למאכלים שאת אוהבת, כדי שתוכלי לקבל את התפריט המדוייק והנח בשבילך.

 

 

חבילת מפגשים

חבילה של  10 מפגשים עם התזונאית.

מתאים למי שצריכה את הליווי הצמוד והבקרה, הלמידה והידע, הכלים ודרכי ההתמודדויות עם קשיים ו”מעידות”. כולל מעקב אכילה, ליווי לאורך השבוע, מפגשים אחת ל…. באמת כדי לעשות שינוי אחת ולתמיד

הרשמה לשבוע ניסיון ב-100 ₪ בלבד